18 mai 2017

Review BP-L067 stamping plate

Bună dragilor!


  De mică mi-au plăcut panseluțele. Și au rămas preferatele mele, chiar dacă am crescut. Mă topesc când le văd. Așa mici, colorate și cu o denumire atât de drăgălașă! ♥
  Când mi s-a propus să testez o nouă matriță din partea celor de la Born Pretty Store, nu am stat prea mult pe gânduri. Mi-am ales-o imediat pe BP-L067. Am desemnat-o ca fiind matrița perfectă pentru iubitoarele de flori!

.: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。.:* ‘゚:..: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。.:* ‘゚:..: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。:.
.: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。.:* ‘゚:..: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。.:* ‘゚:..: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。:.

  Pe ea găsim flori care mai de care mai frumoase și mai speciale. De la simpla margaretă, până la crin, nufăr, orhidee și chiar stânjenel. Surpriza mare a fost când mi-am dat seama că are și un model dedicat mie. Cel cu panseluțe. Yay! Thank you Born Pretty Store! You just made me one happy girl! :D 
  Așadar, într-o zi senină de joi, vă prezint manichiura cu flori dragi sufletului meu.




  Cum vi se pare modelul, dar combinația de culori? Eu sper să vă placă și să vă aducă un zâmbet pe chip.  



Pe curând! 
.: 。✿*゚‘゚・✿.。.:**..。.✿.。.:* ‘゚:.
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu