13 mai 2017

Review BP-L066 stamping plate

Bună frumoaselor! 

  Profit de tema drăgălașă pe care o avem planificată pentru azi (Dots), ca să vă prezint și o matriță dreptunghiulară BP-L066. Pe ea sunt imprimate 20 de modele: 10 pentru unghia întreagă, plus încă 10 pe margini. Este ideală pentru fetele romantice, cărora le plac florile. Dacă tot avem posibilitatea, de ce să nu le purtăm și pe unghii, nu? Aveți de unde alege, indiferent de preferințe. 


  Eu mi-am selectat un model mai simplu, ca să rămână vizibil gradientul roz-lila. Plăcuța este de calitate superioară și uneori funcționează și cu oje normale. Spre exemplu, am folosit un roz aprins de la Youstar. Și tot cu ajutorul mini-ojei, am realizat câteva buline pentru a mă încadra în temă. Ce ziceți? Am exagerat cu rozul? :D 




  Site-ul Born Pretty Store, se actualizează periodic cu produse noi de unghii sau make-up. Codul BAX31 vine cu o reducere de 10% valabil pentru produsele cu preț întreg. Trebuie doar să-l scrieți în căsuța specială, înainte de a finaliza comandă. 

  
  Bulinele au un rol important în industria modei, pentru că oferă ținutelor un aer proaspăt și jucăuș. De la acest imprimeu vesel, ne-am inspirat și noi fetele din grupul TPA. Așadar vă invit să admirați buline în toate spendoarea lor! 
Pe curând!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu