06 februarie 2017

Review BPS bunny stamper

Bună!

  În ultimele zile, m-am pricopsit cu o răceală urâtă care nu mi-a dat pace. Din cauza asta am lipsit sâmbătă... Dar de azi, revin încet-încet "la treabă". Deja prima săptămână din lună aproape că s-a încheiat și nu am reușit să pregătesc mai nimic pentru Valentine's Day. În tot acest timp, nici unghiile nu mi le-am mai făcut. Abia ieri m-am ocupat de manichiură, ca să îmi ridic moralul și să mai uit de ceaiuri și medicamente. Cu ocazia aceasta, am pus la treabă cea mai nouă ștampiluță pe care o dețin. 
  Ștampila în formă de iepuraș, este realizată din silicon alb, are diametru de 3,5 cm și vine împreună cu 2 scrapere pentru înlăturarea surplusului de ojă. Este protejată și de un capac din plastic și se află la reducere pe site-ul Born Pretty Store



  Alesesem un alt model de pe matrița BP-61, dar fiindcă nu se observa prea bine pe unghii m-am hotărât să refac manichiura. Pentru modelul final, nici nu a fost nevoie de ojă specială. Baza este dintr-un set pentru manichiură french de la Farmasi, iar modelul cu inimioare pixelate, l-am imprimat cu oja Moyra Gel Look #919. Ce ziceți de manichiura mea? Dar de ștampilă? ^_^ 




  Pe site, găsiți produse de machiaj, de unghii, accesorii etc. Dacă sunteți hotărâte să plasați o comandă, nu uitați să folosiți codul BAX31. 



Vă aștept cu drag impresiile! 
Pe curând!
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu