21 ianuarie 2017

Saturday's Theme - Snow & Ice

Salutare!

  Uneori prin intermediul internetului, poți descoperi oameni talentați și frumoși, care te pot inspira într-un fel sau altul. Așa am descoperit-o pe Instagram, pe Ohn Mar Win, o ilustratoare din Anglia. Una din schițele ei minunate, s-a potrivit la fix cu tema-zilei, Snow & Ice
  Schița ei, reprezintă un peisaj de iarnă cu oameni care schiază. 




  Haideți la munte! Veniți cu mine la schi? Metaforic vorbind.☺ Desenul meu nu a ieșit 100% ca poza originală, dar vă imaginați cât de dificil mi-a fost să pictez atâtea detalii. Ca să îmi simplific puțin munca, am imprimat fulgi albi, folosindu-mă de matrița BPX-L008. Iar pentru un strop de originalitate, am scris mesajul "Let's ski!" = "Hai să schiem!"



  The list: 


14. Camelia - http://darkpassion.ro/

  Curiozitatea mea cea mare este să știu dacă vă place să schiați. 

Aștept impresiile voastre despre acest sport de iarnă și bineînțeles despre manichiură. :D



Happy Saturday! ♥
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu