28 ianuarie 2017

Saturday's Theme - Forest creatures

Bună!


  Finele lunii Ianuarie vine cu o nouă temă, care se intitulează Forest Creatures (Animalele pădurii). Oana ne-a propus o temă cam dificilă pentru o manichiură, dar nu puteam lipsi și nici nu-mi doream asta. Pentru mine a fost o mică provocare și mă bucur că într-un final i-am dat de cap. Îmi place să desenez animale și v-am arătat asta de multe ori, dar uneori este greu.
  Din colecția mea de oje, există o singură nuanță care s-a potrivit cu tema. Golden Rose Rich Color #110, un verde închis sidefat. De câte ori mă uit la oja aceasta o asociez cu inima pădurii. Cu pomii falnici de sute de ani, la umbra cărora conviețuiesc animalele sălbatice. 



  Inspirată fiind de verdele acesta superb, imaginația m-a determinat să desenez plante, precum flori sălbatice, frunze și ciupercuțe. Iar ca animal, un arici mic și țepos. Poate că nu-i cel mai reușit desen al meu, dar sper să vă placă. 



Say Hello to my little friend, Mr. Hedgehog. So spiky and cute! ☺

  
And here's the list: 


X♡X♡,
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu