04 ianuarie 2017

Review Born Pretty Store peel off latex

Bună! 
  La mulți ani pe Noul An! O urare pe care v-o adresez cam târziu, știu. Dar chiar nu mi-a stat gândul la blog, zilele acestea. Am fost un pic pe la munte, cu familia și m-am desprins de social media pentru câteva zile. Dar de azi, revin în forță. Iar prima postare pe 2017, o dedic unui review pe care trebuia să-l pregătesc dinainte de sărbători. 
Voi știți deja cât de mult îmi plac modelele în apă (watermarble). Ei bine, ieri am testat noua bază peel off de la Born Pretty Store.


    Soluția pe bază de latex, s-a descurcat excelent la ce am avut eu nevoie. Mi-am protejat cuticulele cu ajutorul ei și astfel timpul de curățare s-a redus considerabil. Nu are miros și este disponibilă în 9 variante de culori. Eu mi-am ales-o pe prima, adică roz. Îmi place ambalajul ei și că are o cantitate generoasă de 10 ml. Pe piele, soluția este aproape insesizabilă. Și am observat, că față de celelalte baze peel off pe care le dețin, aceasta are o consistență foarte subțire, dar își face treaba de minune. În contact cu aerul devine elastică și nelipicioasă. Este valabilă 24 de luni de la deschidere, iar pe spatele cutiei sunt trecute ingredientele. Din păcate, am uitat să fac o poză... Acest produs nu este recomandat persoanelor alergice la latex.

  Așa arătau unghiile mele imediat după ce am terminat de realizat manichiura în apă. Pe cuticule se observă surplusul de ojă. 
   Am așteptat 2-3 minute, ca modelul să se usuce și apoi am îndepărtat cu grijă acel latex. Cuticulele sunt aproape curate. Au fost necesare mici retușuri și gata manichiura.
  Ce ziceți de această bază? Dar de modelul pregătit de mine?  


Nu uitați de codul BAX31 pentru o reducere de 10%, dacă vă decideți să plasați o comandă pe site-ul Born Pretty Store.


Ne revedem sâmbătă cu o nouă colaborare! 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu