18 ianuarie 2017

BPS sandy powder nails

Bună!

  Mijlocul de săptămână, aduce un nou review pe blog. În weekend, m-am jucat și am testat cutiuța cu confetti colorate sub formă de pudră. Chiar nu știu cum aș putea s-o denumesc altfel. Dacă aveți voi vreo idee mai bună, nu ezitați să-mi spuneți. Sunt disponibile mai multe culori. Eu mi-am ales nr. #523, un mix de pudră în culori aprinse. Produsul se folosește și la manichiurile cu gel, dar și la cele simple.



  Pentru a lipi pudra, am recurs la același procedeu ca la aplicarea catifelei pe unghii. Unghiile capătă un aspect ușor texturat, dar nu rezistă prea mult. În decurs de 2 zile, se pierde treptat. Mai ales dacă stăm cu mâinile în apă sau facem treabă prin casă.
  Ca să-i sporesc rezistența, am ștampilat cu ojă specială Konad, un model cu cercuri de pe matrița BP-21.
  A fost distractiv să testez pudra, dar n-o recomand la manichiurile simple. Doar la cele cu gel, pentru că rezistă mai mult timp.



  Dacă vreți să dați o comandă, nu uitați de codul BAX31 pentru 10% reducere. Transportul este gratuit internațional.
  În București coletul ajunge la oficiul poștal de care aparțineți. Dar nu trebuie să aibe mai mult de 2 kg și nici să depășească 10$. Altfel se plătesc niște taxe impuse de Poșta Română. În provincie, coletele ajung la poșta vamală.




Ce ziceți? Este prea colorată propunerea mea pentru vremea de afară? ☺ 
Vă aștept impresiile! 
M. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu