10 ianuarie 2017

Born Pretty Store water-based nail polish

Bună!

  Review-ul de marți, aduce în atenția voastră o ojă simpatică primită de la Born Pretty Store. Mai exact, o ojă eco-friendly pe bază de apă. Din pozele prezentate pe site, văzusem că este și texturată și asta m-a încântat și mai mult. Doar că odată ce a ajuns în posesia mea și am încercat-o, mi-am dat seama că nu oferă acel aspect nisipos specific ojelor de acest gen. Aspectul ei texturat este mai fin. 


  Comandasem nuanța 07, care în pozele de prezentare se vede maro. Nu aveam nimic asemănător și chiar îmi doream una. Însă de cele mai multe ori, culorile nu corespund cu realitatea. Am primit nuanța selectată, dar când am zărit-o în pachet m-am gândit că au greșit ei produsul. În realitate, este un burgundy cu sclipici argintiu. O culoare elegantă, dar nu cea dorită de mine. 




  Oja este și peel-off, adică se îndepărtează fără să fie necesară folosirea acetonei. Ca să nu se cojească, am aplicat un strat de lac. Iar pe inelar și unghia mare, am imprimat un model geometric de pe matrița BPX-L008. Sper să vă placă propunerea mea.
  Folosind codul BAX31, veți obține o reducere de 10% din valoarea comenzii. Codul este valabil doar pentru produsele care nu au deja preț redus.



xoxo,
M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu