30 ianuarie 2017

Born Pretty Store kitties water decals

 Hello!

"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur", cam asta fredonez acum în timp ce scriu postarea. Probabil că știți cântecelul din serialul The Big Bang Theory. ☺ Dar azi nu vorbim despre seriale. Azi vă prezint cele mai simpatice water decals cu pisicuțe, oferite de Born Pretty Store. 
  Pe folie sunt disponibile 3 modele, dar mie mi-au plăcut doar cele din mijloc. Pentru că seamănă cu Samy a mea. 


  Manichiura este foarte simplă. Nu știam exact ce oje să aleg, așa că m-am îndreptat spre Zoya - Godiva și Essence The gel nail polish - All about us. Două oje cu texturi diferite, dar care au în comun culoarea. Pisicuțele sunt cam mari pentru unghiile mele... N-am putut lipi mai multe, deși asta îmi era intenția. :D 





  Fie că vă plac aceste water decals sau alte modele disponibile pe site, nu uitați și de codul BAX31 pentru o reducere de 10%. 





Pe curând! 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu