06 decembrie 2016

Review BP-L050 rectangle stamping plate

Bună!

  Este o săptămână în care lenea își spune cuvântul și inspirația nu mă ajută deloc... Și fiind deja marți, m-am gândit să vin cu 2 propuneri diferite, dar care au în comun matrița BP-L050.
  Prima impresie? Îmi place la nebunie! Imaginile sunt mari și 2 dintre ele, imită perfect tehnica water marble. ♥ Admirându-le mi-au venit în minte tot felul de combinații. Dar haideți să vă arăt ce am pregătit! 


  Primul model, este preferatul meu. Am folosit Avon Gel Shine - Marmalady, un portocaliu-ars superb. Iar pentru imprimare, super-pigmentata ojă Golden Rose Rich Color #28. 




  La cea de-a 2-a, am folosit H&M #22, din calendarul advent. Este un roz sidefat, care în diferite unghiuri bate spre galben-verde. Mi-am propus ca nuanțele care îmi plac mai puțin din acest calendar, să le folosesc la diferite tehnici pentru a le masca. Modelul l-am imprimat tot cu o ojă normală: Beauty UK Glam nails - Gobstopper.




  Ce spuneți de matriță? Nu-i așa că arată senzațional? Vă aștept cu drag impresiile despre ea și despre cele 2 propuneri. Dacă doriți să plasați o comandă pe Born Pretty Store, nu uitați să folosiți codul BAX31 pentru o reducere de 10%. 



Revin sâmbătă cu o nouă postare!
Pe curând și La mulți ani sărbătoriților de azi! 
Love, M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu