17 decembrie 2016

December's nails challenge - Sparkle-icious, baby!

Hey pretties!

  Am ajuns la una din temele mele preferate din colaborare - Sparkle-icious, baby! Cine nu adoră glitter-ul, nu? Acele sclipiri, reflexii și culori! ♥ If you know what I mean. 


  Intenția mea era să pregătesc o manichiură super shiny, dar m-am răzgândit. În schimb, mi-am ales 2 oje simpatice de la H&M #7 și respectiv #16, culori acrilice, câteva pietricele și am trecut la treabă. Ce a ieșit, vedeți mai jos. Cu vopsea acrilică albă, am realizat câțiva fulgi și un brăduț, ca să redau din magia sărbătorilor. Scroll down for more! 




  Atât cât mi-a permis creativitatea, am realizat și un machiaj care să se asorteze cu unghiile. Rog profesionistele într-ale make up-ului să fie îngăduitoare cu mine. Nu pot să spun că mă pasionează, dar îmi place să experimentez și să cunosc tehnicile elementare. Și nu sunt genul care să cheltuie o avere pe produse cosmetice. 

Yeah! I painted tiny snowflakes on my face. 


  Produsele folosite la realizarea machiajului: 

Ten:
- Vichy Normaderm Beautifying Anti-Blemish Care
- Ingrid Mattifying & Anti-redness Make up Base
- Essence 2-1 Camouflage Make-up & Concealer - Nude beige
- Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector - Light
- Lideal Whitening Powder #02
- Miss Sporty Insta Glow Bronzer - Sunkissed blonde
- Essence Light Up Your Face Luminizer Palette 

Ochi:
- Avon Eyeshadow Primer
- Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk
- I ♡ Makeup - I Heart Sin Palette
- Golden Rose Dipliner Liquid Eyeliner 
- Born Pretty Store lashes 
- Miss Sporty Pump Up Booster Mascara
- No name Waterproof White Gel Eyeliner 
- Born Pretty Store rhinestones 
- Cupio Swarovski crystals - Aurore Boreale 

Sprâncene:
- Oriflame The One Eyebrow Kit

Buze:
- Nivea Essential Care Lip balm
- Holographic glitter


xoxo,
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu