31 decembrie 2016

December's nails challenge - Festive New Year

Hello!

  Fără retrospective și fără rânduri prea siropos scrise pentru finele de an. Aleg să fiu eu, Mădălina aka Miss Happy. Aia care desenează manichiuri haioase şi unice. Cine m-a urmărit în decursul anului, ştie activitatea mea de aici. Sunt vreo 4 ani și jumătate de când unghiile mele au devenit "pânza" mea de lucru. Este un hobby care îmi pune imaginația la treabă și mă face să mă gândesc numai la lucruri frumoase. Prin intermediul lui, am reușit să atrag simpatia unora, dar și invidia și răutatea altora... Nu mă afectează, dar îmi demonstrează un singur lucru. Că mă pricep la ceea ce fac. Și sunt o fire a naibii de ambiţioasă şi motivată să continui. Dar să revenim...
  Zilele de concediu le-am dedicat lenevelii. Așa că ultima manichiură pe 2016 pentru tema Festive New Year este una simplă. Am folosit oja F.U.N. Lacquer - Cheers to the Holidays, la care am adăugat un model ștampilat. 





  Acum că s-a încheiat colaborarea, le mulțumesc celor care s-au înscris în fiecare weekend și care mi-au lăsat impresii la secțiunea de comentarii. Le sunt recunoscătoare și celor "din umbră", care revin de fiecare dată când postez ceva.
  În încheiere, le ofer ocazia și celorlalte bloggerițe să vă prezinte propunerile lor pentru noaptea de Revelion: 


Pentru Noul An, vă doresc multă sănătate. Restul lucrurilor se fac. 
Cheers to the holidays! 
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu