14 decembrie 2016

Cute winter girl with coffee nail art

Hello!

  Ieri am avut parte de prima ninsoare timidă în București și în mai puțin de 2 săptămâni vom sărbători Crăciunul. Cartierul poartă deja hăinuțe de sărbătoare, avem și un brad falnic în parcul Crângași (zona în care locuiesc), mai lipsește doar neaua frumos așternută pe jos. Dar sunt încrezătoare că până în Ajun, vom avea zăpadă din belșug. Toate aceste aspecte m-au inspirat să creez o nouă manichiură.


  Este greu să desenezi portrete, mai ales atât de mici cât să încapă pe o unghie. Din când în când, îmi ies. Nici pe departe perfecte, doar acceptabile cât să vi le pot arăta. 
  Am descoperit și care este cea mai frumoasă ojă din calendarul H&M. Un duo chrome mov-rozaliu frumușel foc! ♥ Modelul pictat reprezintă, o fată care se încălzește bând o cafea sau poate un ceai. Ideea de a desena acest model, mi-a venit de pe Instagram. Acolo unde vrei nu vrei, dai peste o poză în care sunt imortalizate celebrele pahare Starbucks.



  Înainte de a încheia această postare, vin cu o rugăminte la voi. M-am înscris la un concurs de manichiuri, organizat de Born Pretty Store. Acesta este pe bază de voturi. Dacă vă place manichiura mea de Crăciun (cea de mai jos) și aveți cont pe site, vă rog să mă ajutați cu un vot. Intrarea mea în concurs are numărul #58. Pentru a vota, trebuit să accesați acest link. Mulțumesc! ^_^ 



Ne revedem sâmbătă, la tema Sparkle-icious, baby! 
Pe curând!
Love, M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu