29 octombrie 2016

October's nails challenge - Halloween

Bună dragilor,

  Încheiem luna Octombrie cu tema Halloween, sărbătoare ce va avea loc peste câteva zile. Am avut o săptămână obositoare, dar și distractivă. M-am gândit la noi propuneri și mi-am făcut curaj chiar și pentru un machiaj. O să vi le arăt pe rând în cadrul acestei postări. Dar întâi trebuie să vă prezint manichiura de azi.
  Am tot desenat vampiri, vrăjitoare, dovleci și fantome. Era timpul să îmi îndrept atenția și spre alte lucruri. Poate o sperietoare de ciori? Ideea nu este tocmai nouă, dar m-am amuzat teribil la realizarea ei. 



  Peste baza nude de la Golden Rose, am desenat cu vopsea acrilică neagră un fundal mai sinistru: ciori ce dau târcoale unui cimitir. Pe unghia mijlocie, am pictat o sperietoare și i-am confecționat brațele din paie de la o mătură. :)) Când am terminat, am aplicat un strat generos de lac matifiant. 



  Vă spuneam în introducere, că am mai multe propuneri. Următorul model vi l-am arătat pe Facebook, la începutul săptămânii. M-am decis să-l postez și aici, să rămână în arhiva blog-ului. 
  Câteva litere pictate într-o manieră macabră, ce formează cuvântul Zombie. Baza este China Glaze - Sun of a peach și China Glaze Texture - In the rough.  


  Și ultima propunere, care este un machiaj + un model asortat pentru unghii. Admirând atâtea creații, mi-am făcut curaj să pregătesc și eu unul. Tematica: Contele Dracula, cel mai faimos vampir. Nu mă așteptam să primesc atâtea reacții pozitive pe Instagram și Facebook, acolo unde am postat deja machiajul. 
  Când vine vorba de make-up, sunt o începătoare. Mă mulțumesc să cunosc tehnicile de bază. Mai mult nici nu-mi doresc.



Pe curând!
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu