22 octombrie 2016

October's nails challenge - Glow in the dark

Bună!

  Continuăm seria manichiurilor de Halloween cu tema Glow in the dark. Nu mai este o noutate că oja fosforescentă oferă un aspect interesant și funky. Doar cine le-a încercat, îmi poate da dreptate. 
  În 2015, v-am prezentat un model ce l-a avut protagonist pe contele Dracula. Dar anul acesta, vin cu o propunere mai simplă.

Evil pumpkins & spooky ghosts.



  Din lipsă de spațiu, am pictat dovlecii și fantomele la baza unghiilor. Pozele sunt întoarse cu susu-n jos, tocmai din acest motiv. Am folosit vopsea acrilică albă, apoi i-am conturat cu negru pentru a evidenția detaliile, iar deasupra un strat subțirel de ojă fosforescentă. Un mic pont: efectul luminescent se vede mai bine, dacă folosim o bază albă.
  Oja de pe unghii este Kallos #238, un negru cu irizații albastre. La degetul mare, am scris expresia "Trick or Treat" cu alb și am revenit cu ojă fosforescentă. Camera foto nu a vrut sub nicio formă să surprindă efectul "glow in the dark". Noroc cu telefonul care m-a scos din încurcătură. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu