08 octombrie 2016

October's nails challenge - Duochrome

Bună,

  Vremea capricioasă mă îndeamnă să port manichiuri cât mai simple. Nici inspirația, nici lumina bună pentru poze și ca să fiu sinceră nici cheful nu au fost de partea mea în ultimele zile. 
  Am avut la dispoziție fix o săptămână, ca să găsim oja potrivită pentru tema de azi: DuochromeManichiura mea este simplă, dar ca să nu fie și banală, am folosit Dance Legend Galaxy - Milky Way. Nu este prima dată când v-o arăt, dar alta mai frumoasă ca ea, nu am. Oja duochrome are aspect ușor metalizat și în diferite unghiuri își schimbă culoarea. Milky Way intră mai degrabă în categoria ojelor multichrome, deoarece trece de la turcoaz, la mov, roz și uneori portocaliu. Este foarte greu de surprins toate aceste culori. 




  Pentru cele 3 poze de mai sus, m-am învârtit prin cameră în fel și chip în speranța că voi reuși să surprind transformările prin care trece. :)) Bineînțeles că pe unghii nu prea se observă, dar uitați-vă atent la sticluță. Le vedeți? Oja este aplicată în 3 straturi subțiri, datorită consistenței apoase care nu oferă opacitate doar din 2. Iar cireașa de pe tort: are din belșug particule mici holografice. Am pus accentul pe inelar, cu ajutorul unui sticker asortat de la BPS și voilà! 

Haideți să vedem ce oje duochrome au ales și fetele: 

6. Andra Kat- http://andrakat.com
15. Camelia - http://darkpassion.ro/


Weekend-ul acesta se anunță a fi unul ploios. 
Dar chiar și așa, eu zic să profităm de zilele libere făcând ceea ce ne place. 
Love, M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu