15 octombrie 2016

October's nails challenge - Bloody splatter

Salutare!

  Începând din acest weekend, dau startul modelelor pentru noaptea de 31 octombrie, cunoscută ca și noaptea spiritelor și a ființelor înfricoșătoare. Avem 3 teme dedicate Halloween-ului, deci o să tot vedeți modele scarry. Da, știu în România este doar o sărbătoare împrumutată și comercială... Dar chiar nu am de gând s-o ratez. Mai ales că nu desenez în fiecare zi lucruri creepy, care au legătură cu Halloween-ul. 
  Bloody splatter este tema care mă "obligă" să vă arăt și latura mea mai "dark". Glumesc. Nu mă definește stilul, dar există un început pentru toate. Nu? Când vine vorba să încerc ceva nou, nu stau prea mult pe gânduri. 

Warning!  Dacă sunteți mai sensibile, vă recomand să dați scroll rapid peste poze. 


  La început, voiam să pregătesc o mani simplă cu stropi. Dar mi-am schimbat intenția, în momentul în care prietenul meu m-a provocatrealizez și altceva în afară de floricele și chestii drăguțe. A vrut model Eww! L-a obținut! Vă asigur că nici unghiile și nici cuticulele nu au avut de suferit. 
  Pentru început, am aplicat o bază nude: Essence The gel nail polish - All about us. Am matifiat unghiile, ca să pot realiza stropii cu vopsea acrilică roșie și o periuță de dinți. Operațiunea s-a desfășurat în baie, pe marginea căzii. Mda... Vă imaginați cum arăta după, nu? :)) Efectul de piele jupuită, l-am obținut cu ajutorul lipiciului de la BIC care se utilizează la activități creative. Este alb în recipient, dar după uscare devine transparent și elastic. Nu conține agenți chimici, deci este sigur. L-am aplicat pe linia cuticulei cu o pensulă de nail art. După ce s-a uscat bine, am tras cu o pensetă ici-colo ca să creez efectul dorit, puțin roșu și gata.

Disgusting, creepy, bloody

  
  Presimt sunt singura care a mers așa departe cu interpretarea. Cred că fetele au fost mai cuminți. Haideți să vedem

6. Andra Kat- http://andrakat.com
15. Camelia - http://darkpassion.ro/
16. Violeta - https://www.instagram.com/alexandruvioleta


Pe curând!
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu