19 octombrie 2016

Into the forest nail art

Bună dragilor,

  Titlul nu face referire la drama cu același nume, ci la cea mai recentă manichiură. După cum ați observat, majoritatea postărilor sunt dedicate zilei de sâmbătă, când are loc colaborarea. Dar încerc atât cât îmi permite timpul, să pregătesc și ceva în plus. 
  Avem parte de zile din ce în ce mai scurte, un soare zgârcit care se arată tot mai rar și pentru mine a devenit o provocare să fac poze. Lumina slabă din casă și aparatul foto îmi dau bătăi de cap de fiecare dată...
  Nu m-am încumetat până acum să desenez căprioare și cerbi, deși îmi doream de vreo 2 ani. Mi se părea dificil să redau toate acele detalii, atât de importante. Dar duminică, a fost una din zilele cu bună dispoziție în care am reușit să-mi duc la bun sfârșit "planul".



  Cred că norocul a fost de partea mea, pentru că am ocazia vă arăt un rezultat de care chiar sunt mulțumită. Totuși sunt de părere că se putea și mai bine. Este greu să desenezi un cerb de dimensiunea unei monezi de 10 bani. Mai ales că este un animal care se mândrește cu coarnele lui ramificate și nu puteam să-l las fără. De aceea, pentru desenarea lor am depășit puțin spațiul de lucru (unghia). Ca oje, am folosit Golden Rose Color Expert #43 și lac matifiant de la același brand. 



Rămâne să-mi spuneți impresiile voastre. Vă place desenul? Nu uitați că mă găsiți și pe:

https://www.facebook.com/Miss-Happy-And-Her-Nails-135525646630927/https://instagram.com/miss.happy.and.her.nails/https://plus.google.com/u/0/+MissHappyAndHerNails/posts

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu