04 octombrie 2016

I'm going Pink for October

Hey frumoaselor! 

  A devenit o "regulă", ca în această perioadă să port roz. O culoare ce simbolizează feminitate și gingășie. Panglica/fundița roz este alături de femeile ce suferă de cancer la sân de 25 de ani și este celebrată an de an, în luna Octombrie. În arhiva blog-ului, sunt disponibile toate modelele realizate pentru această ocazie. Chiar zilele trecute, am trecut repejor prin ele ca să-mi amintesc mai bine ce am realizat la vremea respectivă. Dintre toate, favorita este cea de anul trecut pe care am intitulat-o Power of Pink
  Revenind la postare, azi adaug o nouă manichiură la colecție. Una cu mult roz, evident. Ojele folosite vi le-am mai arătat și cu altă ocazie: Moyra Sea Salt #884 și Laura Clauvi - Flashy Purple. Oldies but goodies. 
  Pe 2 unghii, am imprimat un model dantelat de pe matrița BP-02. Apoi am desenat un porumbel alb, ca simbol universal al păcii și speranței. Pe inelar, am pictat o panglică mai mare cu o inimioară decupată în centru. 



Did you spot the tiny ribbon? 



  Zilele trecute, am făcut curat în sertarul cu oje și 40 dintre ele au ajuns la coș... Asta m-a făcut să realizez că am cheltuit ceva bani pe ele, ca mai apoi să le arunc... Știu, nu este un lucru de care să mă mândresc, dar îmi doresc să fiu mai cumpătată și să nu mai cumpăr altele. Să vedem dacă mă pot ține de promisiune pentru o perioadă mai lungă de timp. Voi pe ce mai cheltuiți bănuții? 


Vă aștept cu drag impresiile! 
Love, M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu