10 septembrie 2016

September's nails challenge - Triangles

Bună fetelor, 

  Iată-ne la finele unei noi săptămâni. De data aceasta, avem planificată tema Triangles (Triunghiuri). Toată vara am purtat culori "nebune", așa că a venit timpul să fac trecerea la nuanțe mai liniștite, în ton cu toamna ce se lasă așteptată. 
  Am scotocit prin sertare și am dat peste acest violet închis de la Flormar Wet look WL09. Îl am de ceva timp și mare mi-a fost mirarea să constat că nu i s-a schimbat deloc formula. La o culoare atât de închisă i s-au alăturat și alte nuanțe, mai vibrante. Ador să port culori care mă fac să mă uit mai des la unghii. Nu că nu aș face asta în general. :)) Ca accent, am folosit Essence The gel nail polish #57 - Ice cream party. Un lucru este cert, combinațiile reușite îmi dau o stare de bine.



  Am realizat triunghiuri colorate cu ajutorul mai multor oje de la Essence. Nu le mai enumăr, dar în cazul în care vă face cu ochiul o culoare anume, îmi spuneți și vă comunic numărul acesteia. 
  Pe o folie de plastic mai tare, am aplicat 2-3 straturi din fiecare ojă. Le-am lăsat să se usuce peste noapte și apoi cu mare grijă, le-am desprins de pe folie. Am tăiat cu forfecuța triunghiuri cu aceeași dimensiune, iar cu un bețișor din bambus, le-am aranjat sub forma unui șir. La final, top coat și Ta-daa! Iată o mani cu triunghiuri simplă, dar arătoasă.




Love,
M.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu