24 septembrie 2016

September's nails challenge - Studded

Salutare!

  La 1 septembrie, vara nu dădea niciun semn să plece. Iar acum după 3 săptămâni, este toamnă în toată regula. S-a schimbat vremea, am schimbat și tema. Este ultima pe luna septembrie și se intitulează: Studded (Ținte). Da, trebuie să prezentăm un model cu aplicații metalice. Eu le folosesc doar când sunt înscrisă la o colaborare și există și această temă. În rest, nu am treabă cu ele.
  În căutarile mele, am dat peste maroul acesta de la China Glaze - Mahogany Magic. Deasupra am desenat cu galben-muștar, un model cu influențe africane și am lipit ținte aurii. Dacă știti vreo ojă galben-muștar, vă rog să-mi spuneți și mie. Pretty please? Nu am nicio ojă în nuanța aceasta și tare mi-aș dori una.  

Love,
M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu