03 septembrie 2016

September's nails challenge - Seasonal

Hey girls!

  Vrem, nu vrem, primele semne de toamnă încep să-și facă apariția. Și ca în fiecare an, culorile sezonului devin sursa noastră de inspirație. Luna septembrie debutează și cu o listă cu teme nou-nouțe pentru colaborare. Iar prima se intitulează Seasonal.



  Încă nu pot renunța la culorile de vară. Îmi plac nuanțele închise, dar le port cam rar pe unghii. La manichiura de azi, am folosit un vernil de la Golden Rose Express Dry #15. Am matifiat oja cu GR matte top coat și apoi am pictat cu noua mea pensulă pentru nail art #1, un model tomnatic cu crenguțe golașe, ici-colo frunze ruginii și o bufniță ochioasă. Am cea mai frumoasă pensulă de până acum! ♥ Pe ea scrie "BOAN", (probabil că este o firmă, nu știu exact). Este foarte subțire și utilă pentru desenele simple sau complexe. Vine într-un suport de plastic, dar are și capac de protecție. În capăt se prezintă un detaliu superb și feminin: un compartiment micuț cu pietricele. 




Îi urez toamnei "Bun venit!" și o rog fie blândă cu noi



Am și un cod de reducere: MBEL10. Îl puteți folosi pe Nurbesten.de. Cu el aveți o reducere de 10% din valoarea comenzii. 




Vă doresc un weekend minunat! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu