06 septembrie 2016

Review star swirl nail vinyls from NurBesten.de

Bună dragilor! 

  Șabloanele cu model, nu mai sunt o noutate în materie de unghii. De data aceasta, le-am ales pe cele cu steluțe Y025 care se prezintă sub forma unui model spiralat. Este a 2-a oară când testez un astfel de produs și fiindcă mi-a plăcut rezultatul obținut, azi vi-l arăt și vouă. O folie, este alcătuită din 12 bucăți (suficiente pentru 2-3 utilizări la o manichiură-accent). Pentru una completă, nu ajung.
  Fiecare steluță are o parte adezivă, care nu mai poate fi desprinsă și repoziționată în cazul în care ne răzgândim. Dacă facem asta, fie se strică forma, fie se rupe. 


  Șablonul mi-a cam dat bătăi de cap. Am reușit cumva să obțin un model prezentabil, dar nu aș mai repeta experiența prea curând. Plus că nu am fost inspirată când am optat pentru această formă. Din păcate, steluțele sunt cam mari pentru unghiile mele și abia la degetul mare, am reușit să poziționez una astfel încât să se vadă toată

 
 OPI Hello Kitty - Starry-Eyed for Dear Daniel, Golden Rose Color Expert #66


    
  Nurbesten.de este un magazin online care se află în Germania și comercializează aceleași produse ca și Born Pretty Store, doar că prețurile sunt afișate în Euro. Probabil că multe dintre voi, ați observat deja asemănarea. Totuși pachetul a sosit din Malaezia și l-am primit în aproximativ 10 zile lucrătoare. A ajuns foarte repede pentru că am avut număr de urmărire, ca să nu se piardă. În București, coletele până în 2 kg ajung la oficiul poștal de care aparțineți și sunt livrate la domiciliu.  
  Mă declar mulțumită de prima colaborare cu acest site și am în plan să achiziționez mai multe produse de la ei. Dacă vă hotărâți și voi să dați o comandă, vă pun la dispoziție un cod de 10% reducere: MBEL10. Reducerea nu se cumulează cu alte promoții de pe site. 


Pe curând!
M. 

 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu