25 septembrie 2016

Review BP-110 stamping plate

Bună, 

  Postarea de azi este un nou review pentru o plăcuță, oferită din partea Nur Besten. Am tot amânat să public manichiura, dar a venit timpul să v-o arăt.  
  Matrița BP-110 este lansată de curând și prezintă 4 modele diferite. Unul mai frumos ca altul. O consider un produs must-have pentru orice fată pasionată de oje și nail art. Modelele variate o fac atât de specială și dorită. Și chiar am văzut multe manichiuri care o includ.


  Prima impresie despre ea? O ador!Nu m-a dezamăgit deloc. Dar cel mai bine să vă arăt rezultatul, nu? Ca să alung monotonia acestei zile mohorâte, am optat pentru o ojă splendidă pe care o veți vedea și voi în pozele de mai jos.



  Baza holografică este Colors by Llarowe - The Crowning Moment. Printul cu floricele, s-a transferat perfect pe unghii și astfel am obținut o manichiură de efect, într-un timp foarte scurt. Am folosit o ojă pentru ștampilă de culoare bleu. Vă place oja, matrița, modelul?




  Plăcuța este disponibilă la un preț foarte mic, doar 0,89€. Merită să o achiziționați acum, când se află la reducere. În secțiunea Stamping de pe site, găsiți și alte modele, dar și ștampile de diferite dimensiuni și oje speciale.


Mersi de vizită!
Love, 
M. 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu