09 august 2016

Forget-me-not flowers nail art

Bună!

  În 4 ani de când am blog-ul, v-am tot arătat modele florale. Am pictat trandafiri, lalele, narcise, ghiocei și multe altele. Pentru unele am pregătit și mini-tutoriale, pentru altele nu. Dragostea și grija pentru flori, le-am dobândit de la mama care pur și simplu le adoră. Nu trece o zi, fără să aibe grijă de ele. Mai ales pe canicula aceasta, când toate plantele au nevoie de apă, în special cele din grădină. 
  Uitându-mă prin postări, mi-am dat seama că manichiurile pregătite din ultima perioadă sunt doar cele pentru colaborare... Se mai întâmplă să rămân în pană de idei sau pur și simplu să nu am starea necesară pentru a pregăti ceva nou. Noroc cu mama care îmi cunoaște hobby-ul și uneori îmi dă "teme" când observă că trec câteva zile și nu am nimic pe unghii.
  Ultima provocare venită din partea ei, a fost să desenez flori de Nu-mă-uita. Propunerea ei mi-a stârnit amintiri din copilărie, când culegeam toate floricelele care îmi ieșeau în cale. Le adunam în buchețele mici, pe care i le dăruiam cu mare drag. Da... sunt cam nostalgică în seara asta.
 


  Datorită ei, azi vă prezint manichiura cu micuțele floricele albastre. Nu sunt ele perfect desenate, dar mi-s tare dragi. 
Baza: Essence Colour & Care - #04 Lean on me. Pe inelar, Essence The gel nail polish - #55 Be awesome tonight! și Essence special effect topper - #10 Glorious Aquarius.


Macro shot: Tiny blue flowers



  Ce ziceți de floricelele mele? Vă plac
O seară liniștită și răcoroasă!
Love, M.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu