20 august 2016

August's nails challenge - Metallic nails

Hey lovelies, 

  Weekend-ul ne întâmpină cu temperaturi mai mici și o vreme numai bună de o plimbare prin parc, nu-i așa? Dar până atunci să revenim la ale noastre. Azi bifăm o nouă temă și anume Metallic nails (not my favorite). ☺ Nici nu știam ce să pregătesc și bineînțeles că nici inspirația nu a atins cote maxime săptămâna aceasta. Cu greu am selectat din ojele metalice mai vechi, câteva accesorii și am purces la realizarea unui model oarecare. Pentru prima variantă, soluția salvatoare a fost să aplic pe unghii o ojă deosebită. 
  Cea de mai jos nu ar avea nevoie de prezentare, deoarece aspectul ei spune tot: Golden Rose Galaxy #23, o ojă cu textură nisipoasă bogată în particule de glitter strălucitor. 



  Ca să nu mă abat total de la temă, pe inelar am lipit folie argintie + floricele metalice de la Born Pretty Store
 


  Nu m-a mulțumit pe deplin prima manichiură și după vreo 3 zile, m-am hotărât să pregătesc alta ca să mă încadrez mai bine în temă. Nu mi-a ieșit nici de data aceasta, dar știți vorba aia "se întâmplă și pe la case mai mari". 



  Pentru al 2-lea model, am folosit oje cu reflexii metalice Rapsodi #337 și pe inelar - Miss Sporty Metal Flip #010. Deasupra, am ștampilat cu ojă aurie Maybelline Colorama - Sand gold, un model de pe plăcuța BP-15. Acestea fiind spuse, vă las pe voi să decideți care este mai reușită.



 Sunt convinsă fetele au fost mai inspirate ca mine pentru tema de azi

Pe curând! 
M. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu