03 iunie 2016

Birthday nails

Hey!

  Yeap! I'm the birthday girl! Cum probabil v-ați dat seama din titlu, azi îmi sărbătoresc ziua de naștere. Nu era în plan să marchez evenimentul printr-o postare, dar blog-ul este o parte din mine și aici vă arăt hobby-ul meu de 4 ani. O pasiune în care am investit timp și bănuți, în scop personal. Pare ciudat, dar nu m-aș vedea niciodată lucrând în acest domeniu. Nu știu câtă vreme o să fiu prezentă pe aici, dar postarea o să rămână în arhivă și cu siguranță că peste ani o să-mi amintesc și o să zâmbesc. Anyway...
  În sfârșit, s-a încălzit afară! Era și timpul, că doar a venit Iunie. Pentru că sunt o tipă flower-power, mi-am dichisit gheruțele cu flori. Toate detaliile sunt realizate cu vopsele acrilice și pensulica mea preferată de la BPS. Mă gândisem să desenez o felie de tort, dar aveam un feeling că nu o să iasă așa cum trebuie și am renunțat. 



  Frumușica de pe unghii este Essie - Vibrant Vibes. Un verde lime atât de fresh! Nu știu dacă este de la setarea monitorului meu, dar în poze nu se vede ca în realitate.. Oricum, dacă vă face cu ochiu, găsiți swatch-uri mai reușite pe Google.




  My sis și my bff m-au cadorisit așa frumos!  ♥ 


  Înainte de a-mi lua la revedere de la voi, vreau să vă mulțumesc în avans pentru urări și pentru impresiile voastre. Și stați pe aproape, căci mâine revin cu postarea pentru colaborare. 

Pupici!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu