28 mai 2016

May's nails challenge - Pond manicure

Bună!

  Long time no see. Din păcate, nu mai apuc să-mi fac unghiuțele așa des ca înainte. Colaborarea este cea care mă mai pune la treabă și într-un fel mă bucur, pentru că nu aș vrea să abandonez blog-ul.
  De obicei, nu urmăresc tutoriale și nici nu recreez alte manichiuri, pentru că mă consider o tipă originală. Dar pentru tehnica de azi (Pond manicure), m-am documentat puțin. În ce constă de fapt această tehnică? Întâi de toate, avem nevoie de o ojă cu aspect jelly (translucidă). Între straturile de ojă, putem picta buline, inimioare, floricele, steluțe, frunze, orice ne dorim. Indiferent de modelul ales, oja face toată treaba. Având putere mică de acoperire, modelul se va vedea foarte drăguț sub cele 2-3 straturi aplicate. Pentru a înțelege mai bine tehnica, puteți apela la tutorialele disponibile pe Google. Cele 3-4 oje jelly din colecția mea, fie le-am primit, fie le-am cumpărat fără să mă documentez înainte. Ideea este că nu-mi plac și evit să le folosesc.
  Nu sunt foarte mulțumită de prima încercare, dar nu am avut starea necesară să pregătesc altceva. De o săptămână, mă chinuie o răceală... Daaar, să revenim.

 

  Am folosit culori de vară, un roz de la BPS și Neon green de la Laura Clauvi. Ambele sunt transparente și pentru opacitate maximă este nevoie de 3-4 straturi. Modelul l-am realizat fără să stau prea mult pe gânduri. Ceva simplu, crenguțe cu frunze și floricele. Ca să nu-mi încarc unghiile, mi-am creat propria metodă care este următoarea: (base coat → model desenat → primul strat de ojă → model desenat → al 2-lea strat de ojă → model desenat → 1 strat top coat) și gata!




Weekend frumos și relaxant
M. 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu