21 mai 2016

May's nails challenge - Nautical

Hello girls!

  Stilul Nautic se regăsește și în această vară în colecțiie de haine și accesorii. Bineînțeles că și în domeniul manichiurii creative, sunt prezente dungile și nuanțele inspirate de imprimeul marinăresc. 
  Colaborarea noastră, avansează ușor-ușor spre teme de vară, mare etc. Iar cu tema Nautical de azi, ne-am propus să aducem litoralul mai aproape.



  Întâi de toate, am aplicat baza: Essence The gel nail polish - Wild white ways și Rimmel Rita Ora - Daisy Days, ca accent. Apoi am realizat dungile bleumarin cu vopsele acrilice. Peste oja galbenă, am aplicat Golden Rose WOW! #202. Unghiile cu dungi, le-am încadrat într-o bordură galbenă pentru un aspect mai modern. zusem pe Insta combinația aceasta și mi-a plăcut cum arată. La final, am lipit accesorii metalice: o ancoră aurie pe inelar, steluțe de mare, biluțe caviar, pietricele, scoici și perle. 

Let's get nautical!


    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu