14 mai 2016

May's nails challenge - Cherrylicious

Bună!

  În săptămâna ce tocmai s-a încheiat, am avut de pregătit un nou model pentru tema Cherrylicious. Nu este prima încercare, dar cred că m-am descurcat mai bine acum cu realizarea desenului și mai ales cu prezentarea. 
  Când nu am timp, desenez pe 2 unghii-accent la care adaug un model mix 'n match. Pe unghiile pictate, am aplicat Golden Rose Express Dry #66, iar pe celelalte am realizat buline roșii peste Essence The gel nail polish #33 Wild white ways.  


  Zilele trecute, am cumpărat special cireșe pentru poze. I-am specificat vânzătoarei că doresc "din acelea cu codițe unite, că am de făcut poze". :)) S-a uitat cam mirată la mine, dar s-a conformat. Câteodată am o fixație și fac tot posibilul s-o îndeplinesc. Nu mă dau în vânt după ele, însă îmi face plăcere să le desenez.




 Care are poftă de cireșe? ☺
Weekend plăcut!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu