06 aprilie 2016

Review & swatch Colour Alike #517

Hello beauties,

  Am profitat la maxim de soarele prietenos, pentru a poza altă ojă holo pe care tot amânam să v-o prezint. În postarea aceasta, port pe unghii Colour Alike #517. Un verde ca iarba, cu o strălucire holografică intensă, ce aparține colecției Bright Holo. Oja devine opacă în 2 straturi și odată uscată, capătă un luciu frumos și neted. Se usucă în câteva minute, fiind singurul aspect negativ observat. Dar cu un strat de top coat deasupra, "problema" este ca și rezolvată. 
  La capitolul rezistență pe unghii, stă binișor. În a 3-a zi a început să se tocească la vârfuri și am șters-o pentru că trebuia să pregătesc un nou model. Oricum îmi schimb manichiura des, așa că nu m-a deranjat acest aspect. V-am arătat oja și la tema Geometric. Dar la manichiura respectivă, am folosit-o pentru tehnica stamping.


Caracteristici:
- nume: Colour Alike #517 (gama cuprinde 5 culori)
- gramaj: 8 ml
- colecție: Bright Holo
- disponibilitate: NailLand Hungary   
- preț: aproximativ 5 €.


  
O săptămână bună să aveți!  Atât cât a mai rămas din ea!
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu