11 aprilie 2016

Hehe 026 stamping plate review

Salutare dragilor!

  Da, mi-am scurtat unghiuțele! Mi se rupsese una și le-am pilit pe toate la același nivel și timp de o săptămână nu le-am mai dat cu absolut nimic. Totuși eram datoare cu un nou review, iar zilele trecute am pus la treabă matrița hehe 026. Mi-am dat seama că plăcuța are și o tematică. Fanele Harry Potter sigur știu la ce mă refer. Modelul din centru, reprezintă emblema pentru Casa Cercetașilor, una din cele 4 case Hogwarts, Școala de Magie, Vrăji și Vrăjitorie. Da, m-a cuprins si pe mine nebunia Harry Potter. :D


  Nu am ținut cont neapărat de tematică, deoarece îmi doream să port o manichiură girly. Am tot lăudat matrițele marca hēhē și am s-o fac și de data aceasta pentru că merită. Sunt excelente! Dacă folosim oje speciale și o ștampilă de calitate, modelul se va imprima perfect pe unghii. Nu prea m-a ajutat lumina și pozele au ieșit cam neclare... Aveam în plan să prezint 2 modele, dar până la urmă m-am rezumat doar la cel din poze. 

 

  Pentru design, am ales o cromatică de vară. Cele 2 oje folosite sunt Flormar Black Dot BD02 și Rimmel Rita Ora - Go Wild-er-ness. 



  Pe site-ul Lady Queen găsiți întotdeauna diverse promoții, indiferent dacă vă plac produsele pentru unghii sau make-up. Iar codul DNLC15, vă poate aduce o reducere suplimentară de 15% din valoarea comenzii. 



Mulțumesc de vizită! Pupici!
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu