09 aprilie 2016

April's nails challenge - Match your outfit

Bună dimineața, dragilor!

  În sfârșit este weekend! După o săptămână aglomerată, a sosit și momentul acestei postări. De această dată, am avut ocazia să asortăm unghiuțele noastre cu outfit-ul (sau cel puțin să ne inspirăm). Zilele trecute, am aruncat o privire mai atentă prin garderobă pentru a-mi găsi inspirația. Eu sunt o fire veselă și când am ocazia, port articole cu imprimeuri. În special, tricouri sau bluze.
  V-a plăcut varianta originală a desenelor animate "Ștrumfii"? Mie da! Pentru astăzi, am selectat o bluză cu Smurfette. Îmi amintesc că în generală, niciun caiet de-al meu nu scăpa fără o mâzgălitură. Când aveam ore mai simple, mereu desenam la sfârșitul caietului câte un ștrumf. :))



  În ultima lună, m-am înnoit cu ojuțe de pe Beauty In The Bottle. Prima este Essie - In The Cab-Ana. Un bleu-azur minunat, opac în 2 straturi și mult mai frumos în realitate. 





Happy long weekend! ♥
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu