16 aprilie 2016

April's nails challenge - Fl✿wer P✿wer

Bună drăguțelor!

  Așteptam cu mare nerăbdare această zi. Sper să țină cât mai mult sfârșitul de săptămână, că tare dor mi-a fost de el. Trecând peste entuziasmul ieșit din comun, trebuie să vă anunț că a sosit momentul colaborării. Ce poate fi mai simpatic decât un model de unghii în culori vesele. Da, ați ghicit! Azi avem o temă drăgălașă și colorată: Flwer Pwer
  Floricelele pe unghii nu se vor demoda niciodată și sunt potrivite atât pentru ocazii speciale cât și pentru zile obișnuite. Pregătiți-vă, căci propunerea mea de azi inspiră veselie la superlativ!



  Ca fundal, am optat pentru o manichiură în apă. Ojele folosite sunt de la diferite mărci și mă bucur că s-au "înțeles" între ele și nu mi-au dat bătăi de cap. De obicei, selectez oje de la aceiași firmă. Dacă diferă prea mult compoziția între ele, se obține mai greu water marble-ul dorit. Nuanțele folosite sunt: Rimmel Rita Ora - Tangerine Tent, I love HEAN #83, Laura Clauvi - Soft Blue și Neon Green.
  Peste am ștampilat floricele și diferite simboluri de pe matrițele Konad m64 și Moyra Celebration. Iar pe o singură unghie, am desenat simbolul Peace (Pace). 



Această temă, a strâns laolaltă următoarele bloggerițe:

Postarea este programată, așa că am să trec și pe la colegele mele, de îndată ce ajung acasă.   

Weekend plăcut, dragilor! Peace, L♡ve, Happiness,
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu