02 aprilie 2016

April's nails challenge - Colorful stripes/chevrons

Hi ladies,

  Așa cum v-am obișnuit, începutul de lună aduce și o nouă colaborare. Iar prima temă pe listă este Colorful stripes or chevrons


  Nu știam exact ce să pregătesc, pentru că nu aveam o idee anume. M-am mobilizat repejor în ultimele 2 zile, ca să nu absentez. Trebuie să recunosc că modelul de astăzi intră în categoria Fail. Nu îmi place, dar nu am avut timp să realizez o nouă manichiură. 



  Probabil vă întrebați de ce tot prezint în postările mele, mâna dreaptă. La stânga, am reușit din neatenție să-mi rup unghia mijlocie (de 2 ori) și nu m-am îndurat să le scurtez pe toate. Nu sunt ambidextră, dar încercvăd partea pozitivă. Pentru o perioadă, sunt nevoită să exersez și cu mâna nedominantă.
  Am pictat dungi, pentru că mi s-au părut mai simple. Zău că m-am străduit să le fac cât mai drepte, dar au ieșit cam tremurate... Prin urmare, azi vă prezint: dungi colorate alandala.   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu