01 martie 2016

Vestitorii primăverii

Bună,

  Nu puteam să las să treacă 1 Martie (o zi atât de specială pentru noi), fără să pregătesc un model. Gingași și nerăbdători să iasă primii, ghioceii sunt florile care mă inspiră. Și în ultima săptămână, i-am putut admira în grădina din fața blocului.


  Anul acesta, port primăvara pe unghii cu ghiocei desenați și buline verzi. Un model simplurealizat cu drag. Am folosit Rimmel Rita Ora Colourfest - Roll in the grass, Colour Alike #517 și Flormar #423 + vopsele acrilice Lidan și Daco. Din cauza spațiului limitat, a trebuit să mă adaptez cumva și să pictez florile astfel încât să încapă. Acesta este motivul pentru care i-am desenat la bază și am întors pozele invers. 

  

  Nu urmez cu sfințenie toate tradițiile, dar îmi aleg întotdeauna baba. A mea este pe 3 (data nașterii). Să-mi spuneți când este a voastră.


Pupici și o  primăvară veselă și înmiresmată!
M. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu