14 martie 2016

Review Hehe 035 plate

Bună! 

  În weekend, am testat noile matrițe marca Hehe oferite de cei de la Lady Queen. Am primit 2, dar azi vă arăt doar una dintre ele. 
  Hehe 035 - plăcuță metalică gravată cu: pene de păun, un scris caligrafic și un model crackle. Având la dispoziție print-uri variate, m-am decis să pregătesc 2 manichiuri.


  Prima este inspirată de frumusețea păunilor. Un model-accent cu pene, la care am folosit ojele: GR Rich Color #108, Essence The gel nailpolish #33 și China Glaze - I Soiree I Didn't Do It. A rezistat pe unghii doar pentru poze, apoi am șters-o.



  Iar pentru zilele mohorâte, vă propun o manichiură în nuanțe pământii. Ojele folosite sunt: GR Rich Color #33, #118 și GR Wow! #202. Peste am imprimat modelul crackle, cu oja albă Konad. Pe aceasta o voi purta aproape toată săptămâna
  Cu o singură matriță, se pot realiza manichiuri cu diferite tematici. Totul ține de imaginație, preferințe și uneori starea de spirit. Ei, acum am o mică dilemă. Care este preferata voastră?




Cupon 15% reducere: DNLC15



Vă doresc o săptămână cât mai productivă! 
Love, M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu