10 martie 2016

Review Born Pretty Store plate BP-L023

Bună fetelor,

  Pentru noul review, am pus gheruțele pe cea mai drăgălașă și veselă plăcuță de la Born Pretty Store. Când mă uit la ea, îmi vine să zâmbesc instant. Are imprimate bomboane, brioșe, ceșcuțe de cafea și multe altele! Chiar îmi lipsea așa ceva din colecție. 


  Plăcuța BP-L023 se comportă excelent, ca și celelalte prezentate în trecut. Print-urile se transferă fără probleme pe ștampilă și tot la fel de bine se imprimă și pe unghii (chiar dacă nu folosim ojă specială). În poza demonstrativă, modelele au fost imprimate pe o foaie, folosind Golden Rose Color Expert #23.


  Testarea s-a transformat într-o joacă și din joacă a rezultat o manichiură în culori vibrante și bomboane colorate. Am folosit oja-înghețată BPS #12 și #34.



  Știu...cam copilăros modelul, dar mi-a amintit de perioada când aveam 10-11 ani. Erau zile în care bomboanele înlocuiau mesele principale. :)) Now...who wants candy? 
 

 Codul meu pentru 10% reducere este: BAX31



Pe curând! 
M.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu