22 martie 2016

Lady Queen ring & water marble nails

Hello ladies,

  Remediul meu pentru zile mohorâte, este să port o manichiură care să mă binedispună. Mai exact, un water marble frumos în culori vii. Modelul a fost special realizat ca să se asorteze cu noul meu inel Rock On! de la Lady Queen. Accesoriile mai deosebite prin design, schimbă aspectul unui outfit sau a unei manichiuri. 



  Inelul este fix, are diametru de 17 mm și arată exact ca în pozele de prezentare. Yay! S-a mai întâmplat să am parte de mici "surprize" cu inele comandate online. L-am văzut pe site, mi-a plăcut și în aproximativ 3 săptămâni a ajuns la mine. Mi l-am dorit mai mult pentru design (unghiile pictate) și nu că aș fi rockeriță. Chiar nu am nicio treabă cu stilul acesta. Mi-ar fi plăcut să fie disponibil și în varianta argintie.
  Water marble-ul l-am obținut cu ajutorul ojelor Golden Rose Color Expert #97 și I love Hean #808. Voi purta manichiura toată săptămâna și pentru rezistență îndelungată, am folosit top coat mat de la Golden Rose. 




Vouă vă plac accesoriile funky?  
Vă doresc o seară liniștită!
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu