25 februarie 2016

OPI Hello Kitty - Charmmy & Sugar

Bună!

  Am fost fan Hello Kitty dintotdeauna, așa că vă imaginați entuziasmul meu când am văzut că ea devine noua "muză" a celor de la OPI. Colaborarea dintre cele 2 brand-uri, pune la dispoziția fanilor o colecție limitată de oje: 12 nuanțe super-girly, cu denumiri pe măsură.


  Inițial, mi-au plăcut 2 pe care le-am considerat mai speciale și care îmi lipseau din colecție: Charmmy & Sugar și Starry-Eyed for Dear Daniel. Apoi s-a alăturat și Look at My Bow! Până să caut swatch-uri și să mă decid asupra culorilor dorite, ambalajul a fost cel care mi-a furat inima. Capacul este învelit într-o folie printată cu Hello Kitty. Too cute!


  Vedeta zilei este Charmmy & Sugar - o bază argintie sidefată care în funcție de lumină devine roz. În compoziție, se găsesc particule hexagon roz, argintii și bleu. Finisajul nu este texturat și se simte surprinzător de neted, fără top coat. Poate fi purtată ca atare în 2 straturi sau aplicată într-un strat peste o bază colorată. Pentru model, am purtat-o și simplă și peste OPI - Elephantastic Pink. 




  Cu puțină joacă în Paint, a rezultat pictorialul de mai jos. Vă arăt pașii pentru a desena chipul și fundița ei cochetă.

 
  Ojele sunt cumpărate de pe Beauty in the Bottle, la prețul de 40 lei/buc. Cu ocazia Mărțișorului, au reduceri la peste 200 de oje. Nuanțele aflate pe stoc, le găsiți în acest album. Vreo fană Hello Kitty pe aici? ☺


Pe curând! 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu