08 februarie 2016

Iridescent fish scales nails

Bună fetelor,

  Săptămâna trecută, a ajuns un nou pachețel cu produse pentru review de la Born Pretty Store. Nu mă așteptam să intru în posesia lui așa de repede, având în vedere că penultimul l-am primit abia după 2 luni (când aproape mă resemnasem că "s-a pierdut")... De această dată, mi-am propus să testez produse care nu mă atrăgeau prea mult. 
  Iar primele pe listă, au fost șabloanele cu model fish scales (solzi de pește). Urmăresc constant secțiunea de Nail art a site-ului Born Pretty Store. Aproape în fiecare săptămână, apar tentații și cu greu le rezist. Șabloanele fac parte din categoria noutăților și trebuia să profit de ocazie. Nu eram ferm convinsă că mă voi descurca cu ele, dar mă bucur că le-am oferit o șansă, căci sunt mi-nu-na-te! 
  Șablonul este alcătuit din 12 bucăți decupate în formă fish scales. Ca dimensiune, o singură bucată are: 2,5 x 2 cm. Suficient de mare, chiar și pentru unghiile lungi și late. Parte adezivă este super lipicioasă, dar în sensul bun (oja nu pătrunde sub ea). 


  De data aceasta, am apelat la texturate. Dețin câteva nuanțe simpatice și le-am ales pe cele care se potriveau perfect pentru modelul la care mă gândisem. 
  Un model, care să redea reflexiile multicolore ale peștilor când înoată. Primul pas: bază neagră și lac matifiant. După uscare, am lipit un șablon. Nuanțele aplicate pe un burețel, au fost blenduite prin mișcări repetate peste folie. Când am ajuns la rezultatul dorit, am dezlipit-o cu grijă. 


  Unghia mijlocie a suferit un mic accident. S-a rupt într-un colț și pentru că nu-mi doream să le scurtez pe toate, am bandajat-o cu tehnica pliculețului de ceai. S-ar fi rupt de tot, dacă lipeam un șablon deasupra, așa că am fixat un accesoriu 3D în formă de sirenă, tot de la Born Pretty Store. 
 





O săptămână minunată!
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu