20 februarie 2016

February's nails challenge - Fave glitter

Salutare dragilor!

  Weekend-ul acesta am avut "misiunea" de a căuta în colecția de oje, glitter-ul preferat. Cred că v-ați dat seama că tema se intitulează - Fave glitter. Azi vom descoperi împreună oje sclipicioase, pe care să le adăugăm la lista de dorințe.
  Deși nu mai este o noutate, eu vă arăt "oja-bombonică" Golden Rose Jolly Jewels #115. Baza este un alb-lăptos în care se găsește o cantitate generoasă de glitter și sclipici mic în nuanțe dulci. M-am bucurat când s-a lansat colecția Jolly Jewels de la Golden Rose. Gama cuprindea ojele preferate de mine: bază colorată, cu glitter în compoziție.

 
  
  Și ca să nu folosesc oja simplă, mi-am testat răbdarea realizând un model water marble cu ajutorul lacului de unghii. Chiar a fost o provocare, deoarece după mai multe eșecuri...a ieșit. Încă sunt în căutarea top coat-ului potrivit pentru această tehnică, care să nu se usuce foarte repede și să-mi permită să trasez modelul în apă.
  Am aplicat într-un singur strat Essence The gel nail polish - Wild white ways și apoi un strat Golden Rose Jolly Jewels #115. Așa procedez de fiecare dată. Întâi aplic o bază asemănătoare, apoi sclipicioasa pentru că nu îmi place să-mi încarc unghiile. La water marble, am folosit Miss Sporty Clubbing Colors #302 și lacul Pierre Rene Diamond drops. Apoi am sigilat manichiura cu Golden Rose Matte top coat 

  

Un weekend minunat să aveți!
M.  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu