02 februarie 2016

Cute sleeping fox nail art

Bună dragilor!

  A venit Februarie peste noi, iar eu nu reușesc deloc să alung starea de amorțeală în care mă aflu. În luna ce tocmai s-a încheiat, m-am prezentat doar cu modelele pentru colaborare și în rest nimic altceva... Noroc că mai zăresc chestii interesante pe Facebook și așa reușesc să strâng "material" pentru viitoarele modele. Manichiura din postare, este inspirată de câteva fotografii în care apare un pui de vulpe, dormind. 


  Mi-a plăcut ideea și într-o zi mai liberă, m-am pus pe pictat. Am transpus pe unghii viziunea mea. Este un model de toamnă, care ar fi trebuit postat la vremea respectivă. Doar că pe atunci, mi-a lipsit inspirația. Ca și cromatică, am optat pentru verde în 2 tonuri. Cel deschis este Golden Rose Color Expert #55, iar cel mai închis, Farmec - Tree's rock.  





Sper să vă placă propunerea de azi.  
Pe curând, fete dragi! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu