16 februarie 2016

Born Pretty Store feathers water decals

Bună!

  Știu că sunteți familiarizate cu genul acesta de manichiură, dar de când am selectat water decal-urile în formă de pană de la Born Pretty Store, mă gândisem să le includ la un model pe care nu l-am mai realizat de foarte mult timp (cu pene diafane și dreamcatcher). Cu ajutorul water decal-urilor de mai jos, am putut crea manichiura dorită. Sunt disponibile mai multe culori, dar eu le-am ales pe cele verzi. Tind să aleg această culoare tot mai des în ultimul timp, deși nu este preferata mea. Să fie oare din cauză că vine primăvara? 


  Prinzătorul de vise, este unul din cele mai fascinante și populare obiecte tradiționale ale indienilor. Țin minte că în adolescență, îmi doream unul și nu prea se găseau. Nu știam ce reprezintă la vremea respectivă, dar cumva mă atrăgea design-ului lui.
  Conform unei legende, prinzătorul de vise trebuie așezat deasupra patului în care ne odihnim, având rolul de a ne proteja și de a ne oferi un somn liniștit și vise plăcute. Se credeatunci când dormim, corpul nostru este mai vulnerabil și mai expus energiilor negative.


  Lăsând la o parte semnificația acestui obiect, trebuie să ofer și câteva detalii despre manichiură. Dacă vă doriți un alb imaculat și nu sunteți dispusedați mulți bănuți pe o ojă, vă recomand Golden Rose Paris #04. Inițial, alesesem o altă culoare ca bază, dar contrastul între water decals și ojă nu prea era vizibil. Albul simplu, m-a scos din mica încurcătură. Pe unghia mijlocie am desenat un dreamcatcher cu vopsea acrilică neagră. Ce-i drept, penele sunt puțin cam mari pentru unghiile mele și nu am putut aplica mai multe, dar per total sunt mulțumită de cum mă prezint azi.



  Scopul manichiurii mele nu este să vă adoarmă, ci doar să vă încânte privirea. :D Sper că am reușit să fac asta. Water decal-urile folosite, se află la reducere în această perioadă și puteți utiliza și codul BAX31 pentru a beneficia de un discount suplimentar de 10%, la întreaga comandă. 



Pe curând!
Love, M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu