12 ianuarie 2016

Review BPS stamping nail polish

Bună!

  În aproximativ 1 an de zile, am reușit să strâng o serie de matrițe și oje speciale folosite la tehnica ștampilării. Chiar dacă de cele mai multe ori aleg să desenez pe unghii și plăcuțele au un rol important pentru mine. Optez în special pentru cele cu modele mai deosebite, pe care nu reușesc să le obțin din pensulă. De obicei, prefer să îmbin nail art-ul și stamping-ul, pentru a da un plus de originalitate manichiurii.
  O manichiură imprimată frumos, necesită o ojă specială, iar cei de la Born Pretty Store și-au creat propria colecție de astfel de oje. Din culorile disponibile, am selectat nuanța #14. Sticluța de formă pătrățoasă are gramajul generos de 15 ml, pensulă normală, iar oja este extrem de opacă și perfectă pentru stamping. 



  Am testat-o peste Golden Rose Rich Color #41, pentru a vă arăta puterea ei de acoperire. Datorită consistenței, se transferă impecabil până și cele mai mici detalii ale unui model pretențios.




  La început, nu mă descurcam să imprim corect pe unghii. Dar pe parcurs, mi-am dat seama că dacă deții o plăcuță de calitate, o ojă specială și o ștampilă de dimensiuni mari, rezultatul este satisfăcător. 

La realizarea modelului, am folosit:

Pentru a vizualiza pozele la dimensiune mărită dați click pe ele sau click dreapta și "Open link in new tab"

  Dacă aveți în plan să dați o comandă pe site, vă pun la dispoziție și un cod de 10% reducere: BAX31 

 

O săptămână cât mai reușită și o seară liniștită! 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu