18 ianuarie 2016

Review BPS Peel off Base coat

Bună dragilor,

  Se pare că mi-a fost ascultată rugămintea, căci în weekend a nins ca în povești. ♥ O plimbare cu patinele și o "bulgăreală" în parc, au fost activitățile mele de weekend. Dar printre acestea, mi-am făcut timp și pentru unghii. Aveam de pregătit un nou review și am considerat că este un moment bun să realizez și un nou water marble. 


  Pe lângă produsele necesare manichiurii în apă, de curând s-a alăturat și baza peel off Born Pretty. Un produs-minune, care mi-a lipsit în toți acești ani de când cochetez cu nail art-ul. Ne ușurează munca, fie că alegem stamping-ul, gradient-ul sau tehnica manichiurii în apă. Înainte mă chinuiam cu multe bețișoare de urechi, dizolvant de unghii și scotch de hârtie. Sunt obișnuită cu produsele care au mirosul lor specific, dar am avut parte de o mică surpriză când am deschis sticluța. Are un parfum plăcut, discret și este disponibilă într-un gramaj de 15 ml. Aplicarea se realizează cu ajutorul unei pensule subțiri. 

Am aplicat pe o zonă mai mare, deoarece la water marble trebuie să introduci degetele în apă.
Pe unghii, port Essence The gel nail polish - Wild white ways. 

  Cum funcționează baza peel off? La prima vedere, poate fi confundată cu o ojă albă, deoarece are consistența asemănătoareSe aplică pe cuticule și pielea din jur într-un strat mai grosuț. Așteptăm să se usuce (aproximativ 3-4 minute) și apoi ne apucăm de modelul dorit. După ce am terminat manichiura, desprindem cu grijă baza care odată uscată devine elastică. Fără timp pierdut și fără a agresa cuticulele cu acetonă sau dizolvant. 


Știu, știu! Multă murdărie. Poza este făcută imediat după ce am terminat modelul.

  Ojele selectate pentru water marble sunt: Golden Rose Color Expert #70 și Farmasi #403. 



  Concluzia? Merită achiziționată, dacă sunteți pasionate de manichiura creativă. Pe aceasta am primit-o pentru testare, dar deja mi-am comandat a 2-a sticluță. Nu este rău să ai provizii.




Vă doresc o săptămână cât mai bună!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu