06 ianuarie 2016

Review BPS chevron nail striping tape

Bună!

  Urmează un nou review pe blog, pentru banda adezivă cu model chevron, marca Born Pretty Store. Vă spuneam și în trecut, că nu am realizat foarte des manichiuri cu model zig-zag, deși îmi place nespus de mult. Cel mai des, folosesc matrițele de unghii, deoarece cu șabloane nu-mi iese niciodată. Dar de acum înainte îmi va fi mult mai ușor, deoarece am primit banda adezivă. Pe site, sunt disponibile mai multe culori: albastru, roșu, auriu, argintiu, negru și varianta pe alb, aleasă de mine.

Pentru a vizualiza pozele la dimensiune mărită dați click pe ele.

  Nu aveam așteptări prea mari de la aceasta rolă, dar surpriza mare a fost să constat că este un produs must-have pentru fetele pasionate de unghii. Banda are un suport astfel încât să nu se lipească de restul rolei (exact ca un abțibild). Partea adezivă este super lipicioasă și nu permite ca oja să intre sub ea. Asta m-a bucurat cel mai tare! ♥ Cu ajutorul ei, putem obține un model chevron foarte ușor și rapid. Nu am avut curiozitatea să o măsor, dar este lungă și înseamnă că o să țină mult timp. Prețul unei bucăți este de 7-8 lei.  

  
  Pentru manichiură, am poziționat banda pe lungimea unghiilor și nu pe lățime. Nu le am foarte late și îmi doream ca modelul să fie mai vizibil. Am lipit benzile foarte aproape una de alta, așa că modelul chevron s-a transformat într-unul cu romburi. Cele 2 oje folosite sunt: China Glaze - Flying dragon și Rimmel Rita Ora - Roll in the grass. 

                                              

  Sper să vă placă propunerea mea de azi. O manichiură simplă, care poate fi realizată cu ușurință și pe unghiile voastre. Codul meu de reducere este BAX31. Îl puteți folosi pentru a beneficia de 10% reducere. 
 


O seară liniștită să aveți! 
M. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu