25 ianuarie 2016

Colorful flowers BPS water decals

Hello pretty ladies,

  Primăvara nu este deloc aproape, dar în weekend mi-am înfrumusețat unghiile cu cele mai simpatice flori, de tip water decals. Un model floral este bine-venit oricând. Nu? Alice de la Born Pretty Store, mi-a trimis această folie pentru a-mi exprima opinia despre ea. Ziceți voi! Nu este drăguță? ♥

  
  Multe floricele colorate, care m-au pus în dificultate. Aveam atâtea opțiuni, că nu știam ce oje să aleg și nici ce model să realizez cu ele. Până la urmă, am combinat Pierre Rene Sand effect #05 și Rimmel Rita Ora Color Fest - Daisy Days. Pentru un aspect mai drăguț, am lipit floricele într-o nuanță asemănătoare cu oja texturată. 



  Îmi place manichiura rezultată. Mi-a luat foarte puțin timp să mă ocup de ea și asta datorită water decal-urilor.  




  În cazul în care vă hotărâți să dați o comandă pe site, adăugați codul BAX31 în căsuța specială și astfel beneficiați de un discount de 10%. 



Love, 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu