03 ianuarie 2016

Born Pretty Store thermal nail polish

Bună dimineața, frumoaselor!

  Cum ați petrecut sărbătorile? Sper că anul a început bine pentru voi și că v-ați odihnit. După o mini-vacanță, de astăzi revin pe blog. Cu o zi înainte de Anul Nou, poștașul mi-a adus un colet din partea celor de la Born Pretty Store. Un pachet, în care am găsit produsele trimise de Alice, pentru a le testa. 
  Iar printre ele se afla și oja termică Born Pretty #4. O ojă deosebită, care își schimbă culoarea în funcție de temperatură. Într-un mediu cald, devine verde pal, iar la rece, se transformă într-un maro deschis-movuliu. Sticluța are gramaj micuț (6 ml) și pensulă normală. După uscare, oja capătă un finish ușor mat. Colecția cuprinde 8 nuanțe termo, în combinații interesante și pe placul tuturor, iar prețul unei oje este de aproximativ 17 lei.  



  Pentru că unghiile mele sunt lungi, tranziția între cele 2 culori este în permanență vizibilă chiar și la temperatura camerei. Ca să nu las manichiura simplă, am ștampilat un model cu flori, cu ajutorul matriței BP-28. În concluzie, mă declar încântată de ea și v-o recomand cu drag. ♥


  Produse folosite: 


  Dacă vă place oja și vreți să o comandați, puteți folosi codul BAX31, care vă oferă o reducere de 10% din valoarea comenzii. De asemenea, transportul internațional este gratuit, dar eu vă sfătuiesc să plătiți cei 3$, pentru a beneficia de un număr de urmărire al comenzii. Așa veți ști în permanență unde se află coletul vostru și-l veți primi într-un timp mai scurt (aproximativ 2 săptămâni, de când primiți confirmarea că a fost livrat). 


Ați încercat ojele termo? Cum vi se pare aceasta? Sunt curioasă care este combinația voastră preferată, din cele disponibile pe site. 

Mă găsiți și pe:
https://www.facebook.com/Miss-Happy-And-Her-Nails-135525646630927/https://plus.google.com/u/0/+MissHappyAndHerNails/postshttps://instagram.com/miss.happy.and.her.nails/https://www.youtube.com/channel/UCNP3tfVCRTqcEx0SWgZ1Kuw

 Pe curând! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu