11 decembrie 2015

Review BPS colorful round nail decoration

Hello girls,


  Abia așteptam să vină Decembrie pentru a da startul manichiurilor de Crăciun. De această dată, vă propun 2 modele foarte ușor de realizat.
  Mini glitter-ul rotund și colorat, este ultimul produs testat de la Born Pretty Store. Veselia și coloristica din cutiuță, m-au inspirat să folosesc glitter-ul la o manichiură cu cadouri. Pentru imprimare, am utilizat plăcuțele: BP-L006 și BP-68 și ojele speciale Konad. Cerculețele colorate, le-am lipit din loc în loc, pe unghiile cu model în dungi.  Cu aceste confetii din plastic putem realiza floricele, inimioare sau pot fi utilizate cu succes la tehnica glitter placement. 


  A 2-a manichiură, mi-a luat și mai puțin timp. Peste o bază închila culoare (Kallos #238), am lipit confetiile rotunde după clasicul model polka dots. Dacă ar fi să aleg, aș opta pentru a 2-a variantă. Este mai simplă și poate fi purtată oricând. Vouă care vă place mai mult?

 
  Am și un cod de reducere: BAX31. Acesta se adaugă  în căsuța specială, înainte de a finaliza comanda. Folosindu-l veți obține o reducere de 10% din totalul comenzii


 
Pupici
M.   
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu